Bokmässan 2011

Nu har jag kommit hem från Göteborg och årets bokmässa. Jag fullkomligt älskar denna helg! Tror det var 4:e eller 5:e besöket där nu. I år fick jag sällskap av min kompis Sara. Vi lyssnade inte på några seminarier eller intervjuer utan vandrade bara runt och tittade på alla härliga bokmontrar. Innan jag åkte dit så hade jag planen att jag inte skulle köpa några skönlitterära böcker i år, eftersom jag har så många olästa hemma, utan istället köpa pysselböcker, receptböcker för julen och trädgårdsbok. Var även på jakt efter en annan sak, som jag får berätta om lite senare, för det är en present.
Hittade en jättefåtölj gjord av pocketböcker som jag bara var tvungen att provsitta!

Vet ni vad, jag lyckades faktiskt rätt bra med min plan! Det blev ingen skönlitteratur och hittade exakt det jag letat efter, förutom att det inte fanns någon renodlad pysselbok som inte var för småbarn.
Dessa tre böcker köpte jag + tre andra böcker som jag får visa lite senare

Eftersom det inte fanns några pysselböcker gick jag till Press Stop och köpte en massa olika tidningar som jag ska läsa igenom och se om någon av dem innehåller något pyssel.
Det var en riktigt härlig helg och nu längtar jag efter att bläddra igenom mina tidningar och böcker! Och jag längtar redan efter nästa års mässa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!