Alla hjärtans dag!

Igår var det alla hjärtans dag vilket jag för första gången på jag många, många år inte brytt mig om speciellt mycket. Det var bara dagen innan jag kom på att det var och med tanke på all reklam som brukar finnas i butikerna inför denna dag måste jag varit blind. Det kändes inte roligt i år när inte Joakim kunde vara hemma. Det var första gången sedan vi träffades för 6 år sedan som vi inte firar denna dag tillsammans!

Igår eftermiddag ringde min telefon på jobbet och jag fick veta att jag hade ett blombud i receptionen. Sprang ner direkt och hittade en underbart fin bukett från min älskling! Han vet verkligen vad jag tycker om efter dessa år! Buketten var fylld med olika röda blommor och i förpackningen låg också två strutar från Åre chokladfabrik med chokladkola som var fantastiskt god! Jag älskar choklad och jag älskar rött så han hade verkligen prickat rätt! Lite senare upptäckte jag också att kortet till buketten var med orkidéer, en annan av mina absoluta favoriter!

Tack finaste älsklingen för att du lyste upp min dag! Älskar dig och längtar efter dig!


Blixten förstörde den fina buketten lite, men ni kan ändå se vilka sorters blommor det var i buketten.
Så otroligt fin är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!