Jag, jag, jag

Hej mina vänner!
Nu har det gått två veckor sedan sista inlägget och jag har verkligen längtat efter att skriva här men det har inte funnits någon tid. 2:a januari började jag mitt nya jobb, samtidigt som jag har försökt avsluta skolan och lämnade i fredags in C-uppsatsen. Nu ska den bara läggas fram på fredag så kan jag koncentrera mig på jobbet helt och hållet sen och ha lite fritid på kvällar och helger. I helgen har jag inte orkat göra något mer än sova och ligga i soffan och läsa böcker och titta på film. Emma och Matilda var här lördag till söndag och spelade spel. spelade Rock band och tittade på film. Riktigt härlig helg! Från och med nu, i alla fall efter fredag, kommer jag ha tid att uppdatera bloggen för fullt igen!
2012 ska bli MITT år!

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag skulle skriva ner mina nyårslöften, förutom bokutmaningarna som jag redan berättat om. Jag känner nu att jag inte riktigt känner att jag vill skriva allt då det känns personligt, men en sak kan jag säga och det är att temat kommer att vara: JAG. Detta år kommer fokus vara helt på mig själv och jag ska bara umgås med dem jag vill umgås med och jag ska bara göra saker jag mår bra av. Ska ta hand om mig själv i år! Det är slut på att jag alltid ska vara alla andra till lags och själv stressa och må dåligt! Ni kommer absolut få veta hur jag lyckas uppfylla detta under årets gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!