Världen häftigast liveframträde?

I dagens lucka den andra december hade jag med Beyoncés liveframträde från The Billboard Music Awards 2011 som jag tycker är det absolut häftigaste liveframträdandet som jag någonsin sett. Jag trodde inte att det var möjligt att slå detta, men jag hittade precis ett klipp från Super Bowl där Madonna visar vilken otroligt duktig och cool kvinna hon är och jag satt bara och gapade de första minutrarna och sedan rann både tårarna och håret på armarna reste sig! Trots att jag aldrig varit ett Madonna-fan, även om jag gillat många av hennes låtar, har jag tidigare sagt att Michael Jackson var King of pop men Madonna är verkligen the Queen of pop! Det visar hon verkligen i detta klipp.

Det här är ett långt klipp, men ta er tid att titta på detta mästerverk. Det är helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!