Mina underbara julklappar

Jag måste verkligen ha varit snäll i år för jag fick så mycket fina julklappar och massa saker som jag hade med i det här inlägget med min önskelista. Titta bara!
Av pappa och mamma:
- 5 djupa tallrikar till min disney julservis
- Risk
- En tomte
- Två Rolf Lidberg-tekoppar
- Förkläde och två kökshanddukar med Mimmie
- Godis
- En guldkedja
- Ett armband med pärlor
- Pirates of the carribean-boxen på blu-ray
Av Joakim:
- En baksten så jag kan göra goda pizzor och bröd
- En weekendbag
- Presentkort på Esprit
- Supersnygga och sköna pyjamasbyxor
Av Joakims moster, mina farbröder, min morbror och min moster:
- Skålset & väggdekorer
- Ljusträd till väggen
- Bad- och tvålset
- Halsband & örhängen
- Två Kent-skivor & Hungerspelstriologin
Av lillebror, Joakims mormor & morfar, Kjell & Lena, farfar & Emma:
- Två julkalendrar - Julens hjältar & En riktig jul
- Kalender för födelsedagar & Hjärtanskål
- Micke & Molle
- Presentkort på massage
- Pengar
På flera ställen har vi i år haft med oss en 100-kronors julklapp till byte. Jag fick följande saker:
- Jo Nesbøs huvudjägarna & chokladkaka
- Arto Paasilinnas Uppdrag: skyddsängel, korg & choklad
- Sophie Kinsellas En mini-shopaholic i mammas fotspår
- Även en aladdin hjärtan-ask som redan är uppäten & presentkort på Stadium
Visst måste jag ha varit väldigt snäll i år som fick alla dessa fina saker. Är så otroligt glad över allting :)

Kommentarer
Postat av: Hanna G

Ja det var verkligen en massa fina saker som du har fått :)

2011-12-29 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!