Tre på tre-utmaningen avslutad!

Idag avslutas tre på tre-utmaningen som Pocketlover startade igång om ni minns den. Jag bestämde mig för att läsa tre böcker på bokstaven E som var skrivna av kvinnliga författare och jag lyckades faktiskt inte bara med de tre jag valde, utan ytterligare två stycken som passar in på detta tema. Sista boken blev jag klar med 7 november så jag klarade utmaningen med god marginal. Speciellt så jag faktiskt läst fem böcker på samma tid också. Ni kan hitta det jag skrivit om böckerna på länkarna nedan:
- Elsas värld av Sofi Fahrman
- En shopaholic i väntans tider av Sophie Kinsella
- Egoboost - Blondinbellas överlevnadsguide till unga tjejer
De två extra:
- Egowoman av Carolina Gynning
- En flicka kom till Bagdad av Agatha Christie
Med undandag för En flicka kom till Bagdad gillade jag verkligen dessa böcker och jag gav en 5:a till både Kinsellas och Fahrmans bok och en 4:a till Löwengrips och Gynnings bok. Agatha Christies bok gillade jag inte alls, så den fick så lite som en 1:a.
Det är kul med utmaningar, det gör att jag faktiskt dammar av böcker som stått i bokhyllan ett tag. Håller därför på att planera vilka utmaningar jag ska ha för mig själv under 2012. Kan bli ett bra läsår tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!